Обложка
 
Али Ж.
Дінде шектен шыққандар
 [текст]: ҚР Мәдениет және спорт министрлігі Дін істері комитетінің дінтану сараптамасынан өткен. / Нұр-Мүбарак баспасы.- Алматы, 2016.- 224
Ключевые слова:
Кітап дін саласында түрлі талас-тартыстарға жол ашып, діндар жамағат арасында іріткі салуға себеп болып жүрген тақырыптарды қамтыған таптырмайтын құнды еңбектердің бірі.  

Оглавление 
  Мазмұны
 
Алғы сөз
5
 
Баспадан
9
 
«Сәләфия» сөзінің шығу төркіні және өздерін "Сәләфи" деп атап, шектен шығушылардың ұстанған жолдары туралы бірер сөз
11
 
«Сәләфия» сөзінің алғаш бұрмалану тарихы
13
 
Саләф салихтарға еру туралы ғұламалардың көзқарастары
16
 
Қазіргі кездегі дінде шектен шығушылардың белгілері
19
 
Шектен шығушылардың негіз етіп алған ең маңызды мәселелері
.28
 
1. Алла Тағалаға мекен беру
30
 
2. Ашғарилерді кемсіту
36
 
Имам Әбу әл-Хасан әл-Ашгари және ғұламалардың оның мәзһабы жөнінде айтқан пікірлері
37
 
Ашғарилердің әһлі-сүннет уал-жамағат деп аталуы
39
 
Ибн Рушдтын ашғарилерді кемсітушілерге қатысты берген пәтуасы
42
 
Ибн Рушдтың жауабы
43
 
Аллаға телініп келген нәрселерге (мағынасы ашық емес сипаттар) қатысты ашғарилердің ұстанған ақидасы
45
 
Ашғарилер - үмбет ғұламаларының ішіндегі ipi тұлғалар және Құран мен сүннетті жеткізушілер
51
 
Құран мен сүннетті жеткізген және мұсылмандардың имамдары атанған белгілі тұлғалар
51
 
3. Фикһ мазһабтарын ұстануды жоққа шығару
56
 
Мәзһабты ұстануға, оған еруге қарсы пайда болған кeйбip қайшылықтар
61
 
4. Білімсіз және жүйесіз пәтуа беру
65
 
Ғұламалардың пәтуа беру туралы ескертулері
66
 
Муфти болудың шарттары
70
 
5. Мұсылмандардың басым көпшілігін айыптауға түрткі болған бидғат түсінігінің аясын кеңейтулері
82
 
Ғұламалардың бидғатқа қатысты көзқарастары
94
 
6. Пайғамбармен (с.а.с.) тауассул жасауды харамға шығару және оны Аллағa cepiк қосу деп eceптеy
97
 
7. Ішінде мазары бар мешітте намаз оқуды харамға шығару және ондай мешіттерді бұзу керек деп ашық айтулары
114
 
8. Пайғамбарымызбен және ізгі адамдардың заттарымен табаррук жасауды ширк деп есептеулері
124
 
9 . Мәулітті харамға шығарып, бидғат және адасушылық деп санау
143
 
10. Пайғамбарымыз (с.а.с.) бен дүниеден өткен барша пайғамбарлардың (а.с.), ислам тарихындағы белгілі тұлғалардың қабірлерін зиярат eтуді харам санау
149
 
11. Пайғамбарға (с.а.с.) үміт артқан кісіні кіші cepiк қосты деп айыптауы
154
 
12. Қиямет күні «Пайғамбарымыздың (с.а.с.) ата-анасы тозақта болады» деп үкім айтулары
159
 
13. Қабірде жатқан кісінің қандай да бip нәрсені және зиярат етушінің зияратын сезуін түбегейлі жоққа шығару
169
 
14. Kөп зікір айтуды, белгілі бip дұғалар (уирд) мен Құран аяттарын оқуды шариғатқа теpic ic деп табу
176
 
15. Шектен шыққандардың көпшілігі зікірді тәспімен жасауды бидғат деп есептейді
183
 
16. Сырт көрініске ерекше мән беpiп киімге ғибадат ретінде қараулары (киім киісімен бөлектену және никаб)
193
 
17. Мәселенің мән-жайын білмей жатып оны шешуге ұмтылу және уағыз бен ғылымның аражігін ажырата алмау
209
 
Ғалым мен уағызшының айырмашылығы
214
 
Пәтуa беруге және ғылыми пікірталасқа тек сол саланың нағыз маман ғалымы ғана лайықты
218
 
Ғұламаларға тіл тигізу мен сынап-мінеудің харамдығы жайлы
219

 

 . 
начало     содержание     печать     увеличить     уменьшить     конец  
Предыдущая страница предыдущая    С.   следующая Следующая страница
Предыдущая страница предыдущая    С.   следующая Следующая страница


© 2020 Алматы облысының дін істері басқармасы (электронная версия).
Создана с помощью программы BookScan.

Top.Mail.Ru
Top.Mail.Ru